Alla inlägg under september 2008

WoW

Av Patrik & Tina - 30 september 2008 22:12

Idag var jag på Kupolen och kikade runt för att förspilla lite tid och där har de ju två mycket trevliga spelbutiker, jag valde en av dem, kikade runt bland spelen och kom fram till WoW hyllan. Stod å funderade lite, sen slog jag till.


När jag kom hem så nämde jag till Tina att jag hade en överaskning, och hon gissade rätt direkt, så det var egentligen ingen överaskning ;).


Men hon blev jätteglad, jippyy sa hon.


Nu skall vi lira WoW vid lediga stunder, det skall bli kul :).


Pekar mot M & B's håll ---------> Fixa smågubbs nu, så vi kan härja runt =).


/ Patrik

Av Patrik & Tina - 29 september 2008 17:54

En vanlig dag. Det enda som hände var att jag gick till Boomerangen och paxade diverse dataprylar.


Och att jag lämnade tillbaka hälsotidningar till bibblan, tänkte att jag skulle börja med stavgång, har tänkt det ett längre tag nu men jag kommer aldrig till skott, av någon anledning. Men när Patrik kom hem från skolan tog vi iallafall en uppfriskande promenad i det vackra vädret och njöt av alla höstfärgerna. / Tina

Av Patrik & Tina - 28 september 2008 01:10

En trevlig spelkväll med Magnus och Britt. Åt snacks och drack gott. Vi spelade Rappakalja (roligast)och MAD (nja det var inte så kul, även om jag vann). Annars har det varit mycket spelande i WoW den senaste tiden, har prövat på spelet i 10 dagar, sista dagen idag, får se om jag köper spelet eller inte, är i valet och kvalet hur jag ska göra... / Tina

Av Patrik & Tina - 26 september 2008 23:45

Denna dag tillbringade jag i Borlänge på högskolan. På kvällen när jag kommit tillbaka till Vansbro, gick jag och Patrik runt och kollade i butikerna som hade kvällsöppet/höstyra denna dag. Sedan åt vi en god middag på Dido: wokad kycklingfilé resp. wokat fläsk med /ris/chili grönsaker, mums! /Tina

Av Patrik & Tina - 19 september 2008 17:40

Då var det dags att äta en delikatess, surströmming :-). Vi åt i stugan i trädgården, hade lite otur med vädret, regn och rusk, men vi tände värmeljus, så det blev så småningom varm och mysigt. Trevligt, men tyvärr så blir det nog inte några fler gånger som Patrik äter surströmming, men han prövade i allafall och det tycker jag är jättebra. Han får istället äta fiskpinnar nästa gång :-) / Tina

Av Patrik & Tina - 16 september 2008 22:59

Puh! Vilken dag! Tror jag gick 4 ggr mellan Sparbanken och Handelsbanken I Hedemora, strul med att byta bank och lönekonto m.m Jag gick först till Handelsbanken och de hänvisade mig till Sparbanken, jag gick till Sparbanken och de hänvisade mig till Handelsbanken...man blir matt! Men det ordnade sig till sist.


Sen var det tandläkaren, gick med darriga ben in för undersökning, nästan så jag skakar av skräck bara av att tänka på det...inga hål men gamla lagningar har lossnat och måste lagas igen. Ett problem för många personer enligt tandläkaren.


Fick en positiv överraskning när min älskling Patrik dök upp tidigare i Hedemora än beräknat :-) Sedan packade vi bilen med grejor, handlade och for tillbaka till Vansbro.


/Tina

Av Patrik & Tina - 11 september 2008 14:52

Oj oj oj ikväll sker det, min TV-debut i "Vem vet mest" kl.19 på SVT2.

Det känns pirrigt och det blir hemskt att se sig själv, man är ju mest kritisk över hur man själv ser ut och vilka miner man gör. /Tina

Av Patrik & Tina - 8 september 2008 13:16

Lördag Dag 1/ Söndag Dag 2


Sedan gick vi till TaxFree och vi hade tur för vi fick provsmaka flera olika sorters whiskey, gott men starkt! Vi handlade godis och dryck. Gick runt och kollade på de olika nattklubbarna m.m


Sen hittade vi spelhörnan och den spelgalning man är så blev vi där i flera timmar. Jag har aldrig hållit i ett gevär förut men jag blev totalt biten av att skjuta vilt på Safari, visst inte att jag hade sån talang, det blev gratisspel på gratisspel...skitkul! :-)


Sen gick vi till hytten och jag sov två timmar sen var det dags för frukost, (Patrik orkade dock inte hänga med). Det var frukostbuffé lika mycket att välja som på buffén kvällen innan, jättegott! Smugglade med mig två mackor till Patrik så att han skulle få något i sig.


Jag var ut på däck en sväng och kollade på Mariehamn, lite gråtrist väder så det lockade inte att gå iland. Några timmar senare var det dags för mat igen, då var det lunch, jag åt lax och potatis + grönsaker. Sedan närmade vi oss Stockholm igen och vidare hemfärd med buss mot Vansbro. Det var en kul men kort resa hoppas det blir fler gånger som det anordnas sådana här resor med facket. / Tina

Presentation

Omröstning

Kommer det att skrivas något mer på Patrik Tinas blogg?
 Nej aldrig mer...
 Javisst :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards