Direktlänk till inlägg 29 september 2008

En vanlig dag

Av Patrik & Tina - 29 september 2008 17:54

En vanlig dag. Det enda som hände var att jag gick till Boomerangen och paxade diverse dataprylar.


Och att jag lämnade tillbaka hälsotidningar till bibblan, tänkte att jag skulle börja med stavgång, har tänkt det ett längre tag nu men jag kommer aldrig till skott, av någon anledning. Men när Patrik kom hem från skolan tog vi iallafall en uppfriskande promenad i det vackra vädret och njöt av alla höstfärgerna. / Tina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

CAD

Av Patrik & Tina - 18 november 2008 18:46

Nu har jag haft några lektioner i Bygg-CAD och måste bara säga att det är otroligt roligt. ArchiCAD heter programmet vi använder. Lite bökigt i början men när man väl börjar komma underfund med alla funktioner så inser man programmets potential. Skit...

Av Patrik & Tina - 17 november 2008 19:22

Nu har jag klarat av de två första tentorna i utbildningen och det känns mycket bra. Det blev enormt många timmar tillsammans med böckerna, men fan vad beläst jag blev. I och med slutet på de tre första kurserna så har det nu börjat 3 nya. Byggprojek...

Av Patrik & Tina - 3 oktober 2008 19:18

Idag när Patrik kom hem så hade han köpt en massa god mat och vin och han ville vara för sig själv i köket så jag fick snällt sitta och spela WoW.   Efter ett bra tag så kom han och hämtade mig, väl ute i köket hade han dukat fint med levande ljus oc...

Av Patrik & Tina - 3 oktober 2008 18:19

Japp, nu är det möblerat och klart! Och det blev så att vi ställde datorerna i L-format, så jag enkelt kan snegla på Patriks skärm och det underlättar ju en hel del för mig när vi spelar WoW.   Jag blev riktigt nöjd med det "nya" skrivbordet, för de...

Av Patrik & Tina - 3 oktober 2008 12:00

Jag hostade konstant inatt, vad matt man blir, så till slut så fick jag lov att gå upp. Så det blev att dricka en massa te och spela WoW mellan kl.3.30 till kl.6.00.   Men sen sov jag av ren utmattning och trötthet till kl.10. Ingen mer sån natt tac...

Presentation

Omröstning

Kommer det att skrivas något mer på Patrik Tinas blogg?
 Nej aldrig mer...
 Javisst :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards